Crea Monohydrate

Můžete být první, kdo napíše recenzi tohoto produktu

Rychlý přehled

Kreatin monohydrát je nejúčinnější legální doplněk výživy současnosti pro nabírání svalové hmoty a nárůst síly. Hitem je zejména v silových sportech, jako je kulturistika. Tato látka nemá konkurenci ve svém vlivu na svalovou regeneraci a odstranění únavy. Jeho účinnost potvrzují stovky vědeckých studií.

Crea Monohydrate

Více pohledů

Balení Příchuť Běžná cena Naše cena Množství
400. g 495 Kč 331 Kč

Popis produktu

Kreatin pomáhá vytvářet vyšší zásoby ATP ve svalu a tím zajišťuje více energie pro vyšší výkon. Přímo podporuje syntézu svalových bílkovin a zvětšení objemu svalových buněk a nárůst svalové hmoty. Je přirozenou látkou, která se nachází v lidském těle, není návykový a toxický ani při větších dávkách. Přebytečný kreatin, který tělo nespotřebuje, je vylučován močí.

Při suplementaci kreatinem je svalstvo celého těla tvrdší a plnější, při tréninku je možné docílit více opakování. Také značně vzrůstá efekt napumpování svalů při cvičení.

* pomáhá vytvářet větší zásoby ATP ve svalu a tím zajišťuje více energie pro vyšší výkon
* přímo podporuje syntézu svalových bílkovin a zvětšení objemu svalových buněk a nárůst svalové hmoty
* kreatin se široce užívá i v lékařství - pomáhá kardiakům, osobám s akutními dechovými potížemi i lidem v energetické krizi

Čím větší zásoby kreatinfosfátu se nacházejí ve svalech, tím déle a s větší energií a silou může člověk pracovat. Suplementace kreatinem by měla být přínosná hlavně během vysoce intenzivních krátkých výkonů. Studie ukazují, že příjem kreatinu zvyšuje obsah kreatinfosfátu ve svalu asi o 20 % (výjimečně až o více než 40 %). Využití kreatinu ve sportu je mnohostranné, i když nejlepší výsledky přináší v krátkodobých anaerobních výkonech, zejména ve sprintu, ve sprinterské vytrvalosti a v silových výkonech. Nárůst svalových objemů a tělesné hmotnosti do značné míry vyplývá z toho, že zvýšené množství kreatinu způsobuje absorpci vody do svalových buněk. Kreatin nicméně zvyšuje sílu a průřez svalových vláken také dlouhodobě, což ukázalo srovnání se skupinami cvičících, jež užívaly pouze neúčinné placebo. Přídavek kreatinu před výkonem i během výkonu znamená oddálení únavy a urychlení regenerace. Čím vyšší je obsah kreatinu ve svalu, tím více ATP se z něj může vytvořit. Výsledek - sval disponuje dodatečnou energií a silou.

Doporučené dávkování:

* nesportovec - 5 g denně
* kondiční sportovec - 2x 5 g denně
* vrcholový sportovec - 3x 5 g denně
* maximálně konzumujte 4 dávky po 5 g za den

Štítky produktu

Štítky oddělujte mezerou. Víceslovné uzavřete v apostrofech (').